Foredrag og debat med Gitte Hornshøj

”Takt og tone – med plads til unoder”

Gitte Hornshøj levere et energi- og humørfyldt foredrag med fokus på, at dem der forstår sig på de synlige og usynlige spilleregler i samvær med andre, opnår større succes og livskvalitet. Gennem foredraget vil Gitte tage udgangspunkt i sit eget liv med afsæt i den gode opførsel.

Et festligt foredrag med fokus på takt og tone, men samtidig med plads til unoder.

Gitte Hornshøj er en populær foredragsholder, som holder inspirerende, eftertænksomme og humoristiske foredrag, hvor publikum ikke kan undgå at gå hjem uden et stort smil på læben efter et hudløst ærligt foredrag i selskab med Gitte.

Gittes foredrag handler om at optimere den gode dialog og gensidige respekt mennesker imellem – internt som eksternt i både offentlige og private organisationer. Selvom Gitte i sine foredrag har fokus på et alvorligt emne, som det er at få skabt den gode dialog og gensidige respekt, hvor alle skal tage ansvar, evner hun at sprede en fantastisk stemning fyldt med livsglæde og positivitet, som vækker enhver forsamling!

Hvornår:   Onsdag den 22. november 2023 kl. 19.00
Hvor:        Sjørring Skole, Ebbesvej 3, Sjørring, 7700 Thisted
Pris:         50,- kr. inkl., let traktement.

Besøg Annes hjemmeside her

Mail til info@thy-aftenskole.dk
Opkald eller besked til skoleleder Hanne Lindhardt tlf. 22664588
Oplys navn, adresse, tlf.nr., fødselsdato, mailadresse.