Højskolehold

3 - 5 dage, med mulighed for fordybelse i denne dejlige patchworkverden, det er lykken og en lise for sjælen. Her kan du arbejde intenst med din hobby - ja endda i døgndrift. På kurset kan der arbejdes meget ved symaskinen, så det er fint at være fortrolig med den. Dertil færdiggøres mange finesser fint i roligt tempo i hånden, hvor lidt moderne broderi kan komme ind. Her vil der være opgaver for dig med mindre erfaring såvel som den øvede. Til nogle af opgaverne vil der være sykit, så det kan være nemmere og hurtigere at komme i gang. Har du lyst til at komme lidt væk fra det klassiske og prøve lidt andet, så vil du her under kyndig vejledning blive hjulpet godt på vej med overskuelige opgaver. Undervejs vil vi komme ind på forskellige relevante teoretiske emner såsom farvelære og komposition, samt få demonstreret diverse værktøj efter behov.

Mulighed for indkvartering på hotel nær kursus stedet.

KURSER I 2023
1. – 3. maj - Venteliste